Sennelier
-
Četkice
Cetkice Ars
Cetkice Raphael
Cetkice Winsor&Newton
-
Papir
Papir za crtanje u blokovima -
Akvarel boje
-
Pigmenti
Sennelier pigmenti -
Aditivi i lakovi
Aditivi, medijumi i završni lakovi za sve slikarske tehnike. -
Pastel
Pastel olovke i krede -
Fiksativi
Fiksativi, zaštite radova kod crtanja olovkama, ugljenom i pastelima. -
Uljane boje
-
Tuševi
Mastila za kaligrafiju -
Tempere
Tempera dolazi od latinske riječi temperare (temperare) koja znači mešati. To je slikarska tehnika u kojoj boja nastaje mešanjem pigmenta sa otopinom vezivnog sredstva (lepila od belanceta i žumanceta jajeta, gumiarabike, itd). -
Pozlata
DAJTE VAŠIM PREDMETIMA STARINSKI IZGLED! -
Akrilne boje
.
-
Setovi
Za one koji vole ovaj vid muzike - za oči, ne za uši. Kao otisak prsta ili glas, kaligrafija postaje jedinstvena u svčijim rukama.
Pigmenti
I887. godine Gustave Sennelier, posvećeni hemičar, postao je zvanični prodavac finih umetničkih boja. Nakon temeljnog istraživanja istorije i upotrebe pigmenata, razvio je jedinstven proces proizvodnje uljanih boja, formulišući precizne metode mešanja nijansi i kontrole njihove neprozirnosti odnosno transparencije. Njegov rad je bio toliko metodičan, a njegovo oko tako izvešteno, da su umetnici vrlo brzo počeli da uvažavaju Sennelierovu paletu boja kao jedinstven standard kvaliteta.
Od tad, pa sve do danas, Sennelier uljane boje umetničkog kvaliteta nalaze se na izloženim slikama najprestižnijih svetskih muzeja, a legendarno ime Sennelier ulazi u večnost.
Pigmenti i prozvodi za nanošenje
Pod kraj XIX veka, kad je razvio uljane boje za svoje kupce-umetnike koje su ukljkučivale besmrtne imena poput Cézanne-a, Gauguin-a i Picasso-a, Gustave Sennelier prepoznao je potrebu za proizvodnjom boja koje bi sadržavale najveći kvalitet pigmenata. Da bi proizveo vrhunske boje, Gustave je insistirao na poreklu pigmenata iz odabranih traditionalnih izvora, dok je precizno prepoznavao njihove specifične hemijske karakteristike. Naposletku, njegovo visoko uvažavanje ovih materijala, nisu samo obezbedili stalnost rada korišenjem njegovih boja, već su obezbedili proizvodnju rastuće palete jedinstvenih boja neprevaziđene lepote i kvaliteta.
Od tad, neki pigmenti su nestali, njihovi prirodni izvori su se iscrpeli, drugi su isključeni iz upotrebe zbog svoje toksičnosti. Kako bilo, sa skorašnjim inovacijama i istraživanjima Sennelier je ponudio širok spektar sintetičkih pigmenata koji savršeno odgovaraju učincima takvih, davnih, mineralnih pigmenata poput Lapis Lazuli i Cinnabar. Ipak, istovremeno, Sennelier i dalje vrši iskopavanja u potrazi za mineralima i drugim prirodnim elementima iz tradicionalnih izvora npr. pigmenata poput gline i gvoža korištenih u oker nijasama i pripremi nijansi boje pečene zemlje (Burnt Umber) od kalcifikovanog tla.
U zoru XXI veka, Sennelierovo jednako budno oko, upereno je na pigmente odabranih za svoju liniju kvalitetnih umetničkih uljanih boja, uljanih štapića, akvarel boja, mekih i uljanih pastela. Ovi identični pigmenti su pristupačni svim umetnicima koji žele svu slobodu u pripremi boja.
web site: www.sennelier.fr
Metilcelulozni vezivni medij
Ovo vezivno sredstvo se koristi sa pigmentima:
- kao smola za pripremanje tradicionalnih gvaš boja ili
- kao sredstvo za zgušnjavanje pigmenata pre izrade vinilnih boja, akrilnih boja ili tempera.
250 ml teglica
Akrilni vezivni medium
Čista akrilna smola, u 46-procentnom suvom ekstraktu.
Upotreba ove smole akrilnog polimera je identična upotrebi Kaparol vezivnog medija (Caparol Binding Medium).
Karakteristike:
Površinski sjajan, proziran proizvod pogodan za unutrašnju i spoljašnju upotrebu, bolje stabilnosti u vodi od proizvoda na bazi Kaparola.
Što je manja upotreba ovog sredstva u pripremi pigmenata, to je vodootpornost akrilnih boja veća.
Obezbeđuje glatki, površinski sjajan sloj, koji zavise od procenta upotrebljene akrline smole.
200 ml teglica
900 ml teglica
5 L limenka
Uljani vezivni medijum
Gusto, nežuteće, biljno ulje posebno razvijeno za usitnjavanje uljanih boja optimalne konzistencije. Ovaj vezivni medij spreman za instant upotrebu kompatibilan je sa pigmentima tradicionalno korištenim kod uljanih boja.
To uključuje potpuno bezolovno sušeće sredstvo koje obezbeđuje normalno vreme sušenja, površine slike, ali i dubljih slojeva.
Uputstvo za upotrebu:
Ovo vezivno sredstvo može se mešati u različitim proporcijama, shodno pigmentu i vrsti usitnjavanja pigmenta.
Postepeno dodati ovo vezivo sredstvo tokom usitnjavanja, dok se ne postigne željena tekstura boje.
Njegova viskoznost olakšava usitnjavanje, a dobijena konzistencija paste je glatka i pogodna za upotrebu slikara sa malo iskustva u pravljenju boja.
200 ml bočica
1 L teglica
Gvaš vezivni medij
Obezbeđuje neprozirnu, mat boju, koju je moguće kasnije rastopiti i razraditi vodom, po želji.
Ovo je proizvod namenjen za direktnu upotrebu, izrađen od prirodne gume, glicerina, vode i preservativa.
Ukoliko je dobijena pasta previše gusta, može se razrediti malim količinama vode, bez izmene završne neprozirnosti i mat izgleda boje.
Razrediti s vodom. Za trajne boje, prekrijte vaše boje tankim gvaš premazom, preko suvog sloja boje.
200 ml bočica
Akvarel vezivni medijum
Ovaj instant proizvod sadrži arapsku gumu, med, vodu i preservativ.
Ako se pomeša sa suvim pigmentom stvara glatku, vodom rastvorljivu pastu, konzistencije nalik medu.
Ukoliko su boje previše guste, ovaj akvarel vezivni medij se može upotrebiti kao razređivač.
Sam se razređuje vodom. Da poveća fluidnost vezivnih medija dodajte najviše 5-10% vode.
200 ml bočica
Vezivni medij za jajčane temere
Ovaj proizvod sadrži jaja, arapsku gumu, biljno ulje.
Pomešan sa suvim pigmentom daje pastu žitke konzistencije.
Dobijeni tanki sloj postaće gladak i ne može se naknadno dorađivati vodom. Omogućuje nanošenje boja jedne preko druge. Spreman za upotrebu, odmah. Razblažuje se vodom.
200 ml bočica
Kristali arapske gume
Prirodni vodom rastopivi kristali gume. Koriste se za pravljenje vezivnog sredstva za gvaš, akvarel, itd.
Razblažite na 10-35% shodno upotrebi. Zahteva mućkanje od 2 sata.
Stvara tanak vodom razgradivi sloj. Dodajte u smešu zaštitno sredstvo.
100 gr teglica
Čist grafit
Čist, prirodan, grafit u u prahu nabavljen sa Cejlona, oblik je kristalizovanog ugljenika.
Grafitni mineral ima oblik finih granula i varira u boji od snažno crne do sive.
Uobičajeno korišten za proizvodnju olovaka za crtanje, grafit je našao široku upotrebu u izradi industrijskih boja, poput nerđajućih boja i zdravlju ne škodljivih boja.
Grafit poseduje svojstvo dobre električne provodljivosti.
Shodno svojstvenoj niskoj gustini, grafit izrazito upija ulja.
Takođe, grafit u prahu, može se koristit za izradu mastiljavih olovaka.